fbpx
מגשרת ועו"ד חגית שקד גווילי
יצירת קשר
לקוחות מספרים
יוני 30, 2021

שאלות נפוצות בגישור

הליך משפטי המאפשר לזוגות המעוניינים להתגרש לחסוך זמן, כסף ועגמת נפש ולהגיע בהסכמה להסכם גירושין מחייב.

במקום לנהל הליך יקר ומתיש בבית המשפט הליך גישור לגירושין הינו הליך מהיר (מספר חודשים לעומת מספר שנים בבית המשפט) בו אסייע לכם להגיע להסכמות על כלל הנושאים הרלוונטיים –

  • חלוקת הרכוש
  • תשלום מזונות
  • הורות משותפת (הסדרי שהות)


כעו"ד ומגשרת מוסמכת לענייני משפחה, בסיומו של ההליך ייכתב על ידי הסכם משפטי מחייב שיאושר על ידי בית המשפט ויקבל תוקף של פסק דין.

גישור לגירושין מתאים לזוגות שקיבלו החלטה שהם מעוניינים להתגרש ורוצים לחסוך זמן ועגמת נפש להם ולילדיהם ולהפרד בצורה מכובדת.  אתם יכולים להתגרש נכון. זה שאתם מתגרשים לא אומר שאתם צריכים לפרק את המשפחה.

כמה שיותר מוקדם יותר טוב. אם החלטתם שאתם מעוניינים להתגרש כדאי לפנות לגישור באופן מיידי. אם התחלתם הליכים בבית המשפט עדיין לא מאוחר, ניתן להקפיא את ההליכים ולפנות לגישור, מוטב מאוחר מאשר אף פעם.

כל מקרה לגופו. לאחר שיחת הכרות (ללא עלות) בה אבין את נסיבות המקרה, אוכל לתת לכם הצעת מחיר שבכל מקרה תהיה נמוכה באופן מאוד משמעותי מעלות ניהול הליכים בבית המשפט.

המשרד שלי נמצא בהוד השרון. אם אתם גרים בסביבה נקיים את הגישור במשרדי בהתאם לתו הסגול והנחיות משרד הבריאות. אם אתם גרים רחוק יותר נקיים את הגישור בשלוחות המשרד בצפון, בדרום ובירושלים.

הגישור מתנהל בעברית או אנגלית.

בהחלט! ניתן לנהל את הגישור בשיחות וידאו. יש לי ניסיון רב בניהול גישור לגירושין עם זוגות מכל העולם. מה שתעדיפו.

בעשרים השנים האחרונות גישרתי אלפי סכסוכים מורכבים משפטית ואנושית. גירושין הם הליך לא פשוט ולקבל החלטות בסערת רגשות זה אפילו קשה יותר. יש רגעים בחיים שמה שאתם באמת צריכים זה מישהו מקצועי שיקשיב לכם, יתן עצה טובה ויעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לכם ולילדכם.  באמצעות הניסיון והידע שצברתי במשך למעלה מעשרים שנה אעזור לכם להגיע בזמן קצר ובעלות הוגנת, להסכם משפטי ארוך טווח שיתן מענה לצרכים והאינטרסים שלכם ושל ילדכם, כפי שקרה  ב – 95% מהמקרים שטופלו על ידי. 

לכל שאלה התקשרו או מלאו את פרטיכם בטופס ואחזור אליכם, אני כאן בשבילכם. חיסיון מובטח.

שלכם,

עו"ד חגית שקד-גוילי

יצירת קשר

תודה, ההודעה נשלחה בהצלחה.

דילוג לתוכן