fbpx
מגשרת ועו"ד חגית שקד גווילי
יצירת קשר
לקוחות מספרים
אפריל 23, 2020

איך נסתדר בתקופת הביניים עד הפרידה הסופית?

איך נסתדר בתקופת הביניים עד הפרידה הסופית

על אף הדחף לקום וללכת או להיפרד למרחבים נפרדים, ניסיון מצטבר של למעלה מעשרים שנה מלמד שמומלץ לנשום עמוק ולא לפעול באופן חד צדדי.
בפגישת הגישור הראשונה נגיע להסדר שייתן מענה לתקופת הביניים עד להגעה להסדר סופי. נקבל החלטה מי נשאר לגור בבית ומי עוזב, האם נכון לבני הזוג להשאיר את הבית/דירה עבור הילדים ולצאת ולהיכנס בזמנים מוסכמים (נסטינג) לתקופה הראשונה או כהסדר קבוע.

כמו כן, נדבר על כיצד מתנהלים כלכלית בתקופת הביניים, מה קורה עם חשבון הבנק וכרטיסי אשראי המשותפים ומהם הסדרי השהות בתקופת הביניים.

אני מציעה לבני הזוג לנסות מספר מודלים, עד שהם מגיעים למודל הנוח ביותר להם ולילדיהם לאחר שגיבשנו יחד את ההסכמות, אעלה את הדברים על הכתב. ההסכם המתקבל יתן מענה לרוב המכריע של הסוגיות שעשויות להתעורר בעתיד. אותו הסכם יקבל תוקף של פסק דין, על ידי בית המשפט לענייני משפחה, מה שמחייב את בני הזוג לקיימו.

במקרה שישנה אי הבנה או שינוי בנסיבות ניתן לחזור ולהתייעץ איתי.

באמצעות הניסיון והידע שצברתי במשך למעלה משני עשורים אסייע לכם להגיע להסכמות מחייבות, כפי שקרה ב – 95% מהמקרים שטופלו על ידי. נגבש הסכם ארוך טווח שנותן מענה לכל הסוגיות המשפטיות והכלכליות. הליך גירושין יכול להיות מכבד, הוגן וחברי.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות אני ערוכה לקיים פגישות בשיחת וידאו. יש לכם שאלות על הליך הגירושין? על הפגישה איתי, ועל איך זה עובד? כתבו לי הודעה פרטית ונתאם שיחה בהקדם.

יצירת קשר

תודה, ההודעה נשלחה בהצלחה.

דילוג לתוכן