fbpx
מגשרת ועו"ד חגית שקד גווילי
יצירת קשר
לקוחות מספרים
דצמבר 30, 2019

איך נבחר מגשרת?

האם אנחנו מתאימים למגשרת והאם היא מתאימה לנו?
ככל שיש כימיה אישית ואמון ביני לביניכם כך הדיון יהיה נינוח יותר והתוצאות טובות.
לכן, אני נהגת להיפגש עם בני הזוג לפגישה בלתי מחייבת שבה אני מאפשרת לכם להכיר אותי ולי להכיר אתכם לפני שאנחנו מתחייבים להליך. לא כל המקרים מתאימים לגישור. כשמעורבת אלימות או כשיש חשש להברחת נכסים ישנה עדיפות לניהול ההליך בבית המשפט שמוסמך לתת צווים מתאימים בהתאם לנסיבות המקרה.
גם אם לא ניתן לתקשר ביניכם, וגם אם צד אחד מגויס לתהליך והאחר פחות, תפקידי לרתום את שני הצדדים לתהליך, להבין, להסביר, לשכנע ולתמוך בסבלנות, יושרה, יצירתיות והתמדה עד להגעה לפתרון מוסכם.
אשתף במעט מדברי התודה שקיבלתי לאורך השנים –
"לעו"ד חגית שקד יכולת נדירה למצוא גשרים ולהפעיל כושר שכנוע נעים אבל מקצועי ולאתר שבילי זהב"
"עו"ד חגית שקד מחזיקה מוניטין חיובי של מגשרת עניינית, יעילה ובעלת ניסיון רב"
"תודה על העזרה הבלתי רגילה שקיבלנו ממך. לפעמים זה התבטא באמירות או משפטים שאת אפילו לא מודעת להן"
"לאחר סיומו של הליך הגישור שניהלת, תרשי לנו להודות לך על המקצועיות, האמינות והעקביות שהביאו לסיומן של המחלוקות בין הצדדים. הגינות הינו המונח שכיתר את ההליך שאותו עברנו"
אם קיבלתם החלטה על פרידה מוזמנים ליצור איתי קשר.
באמצעות הניסיון והידע שצברתי במשך למעלה משני עשורים אסייע לכם להגיע להסכמות מחייבות, כפי שקרה ב – 95% מהמקרים שטופלו על ידי. נגבש הסכם ארוך טווח שנותן מענה לכל הסוגיות המשפטיות והכלכליות. הליך גירושין יכול להיות מכבד, הוגן וחברי.
בהתאם להנחיות משרד הבריאות אני ערוכה לקיים פגישות בשיחת וידאו. יש לכם שאלות על הליך הגירושין? על הפגישה איתי, ועל איך זה עובד? כתבו לי הודעה פרטית ונתאם שיחה בהקדם.

יצירת קשר

תודה, ההודעה נשלחה בהצלחה.

דילוג לתוכן