fbpx
מגשרת ועו"ד חגית שקד גווילי
יצירת קשר
לקוחות מספרים
אפריל 23, 2020

איך ומתי מספרים לילדים?

איך ומתי מספרים לילדים?

חשוב לזכור שהבחירה לסיים את הקשר איננה נתונה לבחירת הילדים. במרבית המקרים ילדים יעדיפו שהתא המשפחתי יישאר כפי שהוא גם כשהאווירה בבית טעונה ומתוחה ובמלאה בחילופי דברים קשים או שתיקות רועמות. חשוב להגן על הילדים ולבודד אותם, ככל הניתן, מהמשבר.
אני ממליצה לנהל שיחות שקשורות לניהול היום יומי בלבד בפני הילדים. בשום אופן אין לנהל שיחות שקשורות למשבר בפני הילדים ובוודאי שאין זה נכון או הוגן להתייעץ או לשתף את הילדים בדילמות שקשורות לפרידה, לכך נועד חדר הגישור שם יתנהל השיח ושם תתקבלנה ההחלטות הרלוונטיות.
בתקופת הפרידה חשוב מאוד לשמור על יציבות – לא לשנות מסגרות חינוכיות, הרגלים, התחלות חדשות. חשוב לשתף את הצוות החינוכי כדי שיוכל לתמוך ולהכיל את הילדים בשעת המשבר. לאחר שנגבש הסכמות סופיות בחדר הגישור לגבי אופן הפרידה והסדרי השהות הקבועים ניתן יהיה לשתף את הילדים בשינוי המתרחש ולהסביר להם כיצד עתיד להראות מבחינתם. כשיגיע הזמן הנכון לשתף את הילדים אפנה אתכם לאיש מקצוע שיסייע לכם לקיים את השיחה בצורה הנכונה ביותר.Mאחר

אם קיבלתם החלטה על פרידה מוזמנים ליצור איתי קשר.

באמצעות הניסיון והידע שצברתי במשך למעלה משני עשורים אסייע לכם להגיע להסכמות מחייבות, כפי שקרה ב – 95% מהמקרים שטופלו על ידי. נגבש הסכם ארוך טווח שנותן מענה לכל הסוגיות המשפטיות והכלכליות. הליך גירושין יכול להיות מכבד, הוגן וחברי.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות אני ערוכה לקיים פגישות בשיחת וידאו. יש לכם שאלות על הליך הגירושין? על הפגישה איתי, ועל איך זה עובד? כתבו לי הודעה פרטית ונתאם שיחה בהקדם.

יצירת קשר

תודה, ההודעה נשלחה בהצלחה.

דילוג לתוכן